Idioten gästbloggar ;o

Hej hej alla Mackan o Limpan fans ! ;D
Jag är Limpans syster och Mackans "syster". Jag är 15 år och singel..... x) Kanske för att jag umgås med mackan o limpan?? -.- vem vet ?? ^^ x)
Jag gillar deras inlägg i kategorin "teknik och prylar"... det är så häftiga grejer för faaan! Igår var vi på Fj100 badet och töntade oss. och som vanligt skämde dom ut mig på en rund toalettsitts som fanns i vattnet.. den flöt också ^^.
Idag har Carl vart här för Minette har tränat, sen stannade han och hans mamma och åt taco. Märta hade redan ätit ^^ --.... sså hon fick inget---- xdxd xd haha
Snart ska dom bada i säd och imorgon gör vi oss redo för en löpning 1 o en halv timme..
På torsdag hittar ni dem på Gröna Lund.... så vill ni ha en autograf är det bara att komma fram, dom gillar fans- bilder också ;) <3

Puss o Kram Idioten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0